يه سلامه شيرازي به دوستان (:
نوشته شده توسط : هيچكس

سلام اول از دوستاني كه در قسمته نظرات پست قبلي به صورت كاملا رمانتيك و زيبا ضايعم كردن تشكر ميكنم...خب مشكله من نيست كه ميخواستين ياد بگيرين شما ميدونيد با من چكار كرديد ميدونيد ؟نميدونيد واقعا كه شما با احساساته يه پسر معصوم بازي كرديد من ديگه مطلب نمينويسم ميرم خودم رو از كوه ميندازم پايينچي ميگين دارم ناز ميكنم ؟ من ؟ من اصلا ميدونم ناز چيه ؟ استغفرالله اره ميكنم مگه من دل ندارم منم دوس دارم ناز كنم خب بسه همش و نخرين باهاش كار دارم ممنون....شوخي كردم شما نظر بديد هر چي نميخواد باشه از همتون ممنونم..


خب حتما ميدونيد كه من شيرازي هستم خب اگه هم نميدونستيد حالا ميدونيد خب چنتا نصيحت شيرازي بهتون ميكنم تا ازش ستفاده كنيد و اميدوارم كه از زندگي لذت ببرين :


اول اينكه صبحا خوب استراحت كنيد تا شبا بتونيد راحت بخوابيد .

دوم اينكه كاري كه ميشه امروز انجام داد فردا هم ميشه زياد عجله نكنيد.

سوم اينكه اگه ميخواين افسرده نشين در روز به جز 12 ساعت خوابه شبانه 5 يا 6 ساعتم در روز بخوابيد.

و در آخر اين بيت رو از يكي از شاعرانه شيرازي تقديدمتون ميكنم :

" نرو كار كن مگر پول چيست****مگر زندگي دو روزي بيش نيست "


شوخي كردم ما شيرازيا خيلم زرنگيم دلتون بسوزهتابعد





:: بازدید از این مطلب : 908
|
امتیاز مطلب : 89
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : 25 خرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: